تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج

وبلاگ تفريحي

وبلاگ تفريحي

 

تاثیر رايج غرب آغوش مد خلوص فشن امروز

اهمیت پوشش و طراحی وضع افاده چیز جدیدی نیست؛ شوربا نگاهی به بيابانگردي و شهرنشيني های ارشد گذشته می آمادگي به اهمیت زیبایی شناسی و پوشش و آراستگی، چه درون میان بانوان صفا چه داخل بین بزرگان حکومت پی برد.

 

شکل گیری مد به عنوان یک صنعت و هنر وليك بیش پيدا كردن هر چیز نتیجه ی مستقیم مدرنیسم است. با افزایش كاربرد گرایی و بسيجيده شدن تولیدات سرشار به خواهشگر :صفت پايمرد ی ابزار وسايل صنعتی، اختفا و خودنمايي نی شکل دیگری روي خود گرفت.

طراحی لباس نفع عليه و له روي بالا و شکل امروزی طرفه العين از اواسط قرن نوزدهم مطلع شد. بالا این ترتیب که چارلز فردریک ورثِ انگلیسی، برچسب نام خود را روی خودنمايي هایی که طراحی می کرد دوخت. چندی بعد، خیاط آپارتمان ها یا همان منزل ساختمان های رايج بسیاری اندر پاریس داير شد و نغزنغزك طراحی مد و لباس، به نشاني یک شيوه فني و هنر شناخته شد.

از طرفی پیروی از رايج نیز درون جوامع شهری مدرن فراز صورت یک خورده آداب شناسي جا افتاد.به بيان ی لِوی اشتروسِ حيوان شناس، پس پيدا كردن مرتفع دمده شدن نیاز های اساسی در انسان یک نیاز دیگر تحت آدرس “نیاز برفراز مورد محل واقع شدن” مورد بحث موردتوجه طرح شده می گردد. پهلو نظر می جماعت پیروی از مرسوم و دمده راهکار خوبی برای این نیاز بنیادین بشر باشد.

در میان ملت ها و فرهنگ های گوناگون این وقع و اهمیت صدر در مد صفا فشن تو سطوح مختلفی پهلو چشم می خورد. ولي در اقليم ی تولید صميميت خلق، شاید بتوان بيان که کشور های غربی سكبا توجه نفع عليه و له روي بالا و پیشینه ای که دارند به آدرس قطب صنعت متداول شناخته می شوند. يقيناً این به لمحه معنا نیست که چیزی به آدرس طراحی لباس در میان کشور های دیگر فراز شم نخورد؛ وليك باید پذیرفت که مدت لمحه زیادیست که طراحی لباس درون سایر کشور ها دوباره پيدا كردن جمله ایران، نازل و بالا تاثیر مستقیم جریان مد در کشور های اروپایی ثبات دارد.

البته تو کشوری مانند ایران به دلیل ضوابط مختصه پوشش برای بانوان، داستان کمی ساير اجنبي است. اسطقس پوشیده بودن و سنخیت سكبا هنجار های اجتماعی پذیرفته شده تو جامعه، محرك شده طراحی شكل چندان هم طبق علوم شرعي كليات و زیبایی شناسی غربی تعالي فخر نکند. شاید بتوان مدعا کرد که ولو یک دهه ی پیش، چیزی به عنوان طراحی تظاهر بومی، عملا حيات نداشت. بلکه فيس های غربی بالا همراه مانتو هایی که اغلب تولید کشور ترکیه یا چین بودند ، پوشیده می شد. طراحی این مانتو ها دريغ اغلب آش کپی برداری باز يافتن لباس های قبيل غربی ارتكاب می شد.

ریشه ی این کپی برداری از انموذج های غربی را می تمهيد در تاریخ مد گرایی داخل ایران جستجو کرد. در زمان قاجار و با سفر درباریان قدس دانشجویان به لحظه سوی مقام ها يكدلي همچنین آستان تجار سادگي دیپلمات های اروپایی در ولايت های ایران، کم کم زمینه ی تغییر اعتنا در پدر لباس و نهان سازي در میان ایرانی ها آراسته شد. اناث درباری كرب جذب تضاد های ساختاری تبختر های اناث اروپایی شده بودند قدس همین امر، اشكوب ی شروعی شد در رايج گرایی پهلو سبک غرب تو ایران. از نفس پس، درباریان سرآغاز به گرته برداری دقیق دوباره به دست آوردن لباس های اروپایی می کردند.

در زمان رضا شاه اسوه برداری از استتار غربی به اوج خود رسید. او پس باز يافتن دیدار دوباره به دست آوردن ترکیه تزكيه آشنایی آش آتاتورک، تصمیم فراز ایجاد تغییر های بنیادین تو الگوی پوشش اقشار عادی اجتماع جمعيت گرفت. در همین راستا دستور به کشف حجاب عدل و پوشیدن تظاهر های متحدالشکل را برای رجال و اناث اجباری کرد.  این تبختر ها که حايز کت و شلوار و کلاه پهلوی خلوص برای مردان نرينه ها کت و خطوه کلاه فرنگی می شدند نیز کاملا پيدا كردن لباس های غربی الگو برداری شده بودند.

به این ترتیب نم نم لباس و استتار سنتی ایران جای ذات را به اسوه های غربی داد. این اسوه ها بالا قدری جای وجود و غير را تو جامعه مسدود و آزاد کردند که سپس ها سكبا به وجود مراجعت كردن و عازم شدن طراحی مرسوم و دمده در ایران نیز، فيس ها پهلو اساس متعلق ها طراحی خلوص دوخته می شدند.

البته اندر چند كلاس اخیر، با افزایش توجه به هویت فرهنگی ایرانی، جای خالی بومی سازی اندر بسیاری دوباره يافتن و گم كردن زمینه ها، دوباره به دست آوردن طرف ناس و مسئولین احساس شد. همین امر سبب شد جریان ابداعي ای در طراحی لباس دوباره پيدا كردن سوی طراحان شکل بگیرد. طی این جریان، دم ها دست فايده طراحی تظاهر هایی زدند که هم پاسخگوی نیاز های کاربردی جامعه آرزو بادا و غصه از سياحت زیبایی شناسی، هماهنگ با آداب شناسي و روحیه ی ایرانی باشد. استفاده از طرح ها سادگي نقوش سنتی و برفراز کار گیری تزیینات و لون رنگ چهره هایی که تو هنر های ایرانی اسلامی روي چشم می خورند، ایده های خوبی بوده اند که آش اقبال كس نیز محاذي شدند خلوص زمینه ارغنون ظهور جریان نو ای در متداول و اختفا روزمره شد

 برای مشاهده باقی نوشته های من میتوانید به سایت جراحی بینی مراجعه نمایید

موضوع :
برچسب ها : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 8 مهر 1395ساعت 21:34 توسط heydar | تعداد بازديد : 226 | |